کد خبر: ۶۶۸۰
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار یوسف مولایی فرمانده سپاه البرز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان فردیس که در سالن اجتماعات فرهنگسرای ولایت برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب چهل ساله با فراز و نشیب های بسیاری همراه بوده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که چهل سال مقابل تمام قدرت های جهان با اقتدار و استقامت بایستد، افزود: این امر مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه با کودتای کوچکی یک دولت در دنیا عوض می شود، تاکید کرد: بسیاری از کشورهای جهان برای رسیدن یه موفقیت و اقتدار از جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته اند.

 

سردار مولایی با اشاره به اینکه همه عوامل و عناصری که یک کشور را سر پا نگه می دارد با تکیه بر وحدت تقویت می‌شود، عنوان کرد: وحدت و همدلی مردم با نظام جمهوری اسلامی رمز موفقیت و اقتدار کشور ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ثابت شده است که نمی توانند علیه ایران اقدامی کنند، گفت: جنگ های اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای از راهکار های مختلف دشمنان برای مخدوش کردن وحدت مردم ایران است.

 

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به  اقدامات رژیم صهیونیستی برای از بین بردن کشورهای اسلامی، اظهار کرد: دشمنان سعی دارند با برهم زدن اتحاد میان مردم به هدف خود برسند که نیروی مردمی بسیج در این راستا می تواند نقش مهمی در افزایش اتحاد میان مردم ایفا کند.

 

وی با اشاره به اینکه رویکرد سپاه با توجه به چالش ها و شرایط موجود در کشور تغییر می کند، گفت: سپاه در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش می کند و در این رابطه طرح های مختلفی اجرا می کند.

 

سردار مولایی ایجاد بیمارستان صحرایی در فردیس را یکی از اقدامات سپاه برای خدمات رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: راه اندازی گروه های سازندگی، صندوق های قرض الحسنه، سوله‌های ورزشی و بسیاری دیگر از جمله اقدامات سپاه در استان البرز برای ارائه خدمات به مردم بوده است.

 

انتهای پیام/09

 

ارسال نظر
captcha